Can't find what you're looking for?
Official
Accepted
Unanswered
Advanced Filters
Search Results (473.3K)
Wifi keeps going out
My wifi keeps going out. My cables are attached exactly as they should be abd every day at least once a day, Xfinity wifi goes out. The app asks me fix the cables, restart the router and wait for a couple of minutes. But why should anyone be asked to do that for just wanting a consistent wifi connec
Question
•
Devices and Equipment
Update: it has been more than a day, no updates or communications AT ALL. I caution everyone to use ANY alternative possible to this company that has the worst customer service I have ever experienced. I got home internet set up from T-Mobile while I
2 months without internet, no updates
This company has been taking my money for months, and refuses to update me on the status or provide any refund or any way to make this right. I would recommend that if you have ANY OTHER OPTION other than xfinity to go that route. This company has some of the worst customer service I have ever seen,
Question
Update: it has been 8 days and not a single piece of helpful information has been given through this direct message request. This seems to me like a way to hide the customer frustration from the public. I caution everyone to use ANY alternative possi
Waiting a month for cable connection
iIt has been a month and I am still waiting to have my cable connected. I work from home and this is impacting my work. I am being billed for service for almost 2 months now, but I have not been able to get internet. It has been weeks of waiting for a buried line to be installed with no update. The
Question
@Terrapin23 Thanks for reaching out to us regarding the Crunchy Roll app. I do apologize for any inconvenience this may have caused you, and I would be more than happy to assist you today.What device are you watching the Crunchy Roll App on?
Crunchy Roll app Not Working.
For the past few days, any time I try to access the Crunchy Roll app, I get a blank screen, then Error Code APPS-04277. I've cleared my cache, I've Restarted multiple times, and even did a System Refresh, but nothing has helped. Every other app seems to work fine. Please help?
Question
I am also a 30+ year customer and totally agree. I am only still with Xfinity because of MASN…a local sports channel that carries the Orioles baseball games. My husband has Alzheimers and this is one of the few joys left in his life. As
Make a complaint about NFL network
How long will it take to get an agreement to return the NFL network?
Question
user_8wgtxx If the smartwatch offer was available in your rewards, and it is no longer showing, it may be due to a limited supply. However, sometimes it is just your cookies thinking you already redeemed the offer. I recommend clearing your cach
Smartwatch deal promo code disappeared
Hello, I was viewing my promo code for the Apple Watch SE on us but when I backed out of the tab the offer no longer appears. I see it on my Xfinity app but when I click on the promo and it takes me to my discounts the promo is no longer there
Question
Glad to hear everything is working well again @CactusThorn.
Last Channel Delete Not Working
On all TVs, cannot clear Last Channel, either individually or all history.
Question
Thanks for reaching out @user_pf3mi9! We appreciate you sharing all these details. Based on what has been done so far, we will need to take a deeper look at the account. Could you please send our team a direct message with your full name and full add
Adding Voice line keeps failing — need a manual/back-office fix
I need help getting a Voice line added to my account. Every attempt has failed and I’ve already spent a lot of time on this. I go through the full add-a-line flow — choose the plan, get assigned a new number, approve the pricing — and at the final step the order errors out and doesn’t complete. This
Question
Cancel my account
Hello, I am requesting to cancel my account. Not sure what the process is so please call back on my mobile number that is associated with my account. Thanks Arun
Question
•
Your Home Network
Adding Voice line keeps failing — need a manual/back-office fix
I need help getting a Voice line added to my account. Every attempt has failed and I’ve already spent a lot of time on this. I go through the full add-a-line flow — choose the plan, get assigned a new number, approve the pricing — and at the final step the order errors out and doesn’t complete. This
Question
•
Customer Service
Hey @jrhiccup. Thank you for visiting our official Xfinity Forums Community support page. The issue with the Last 9 feature should be resolved. Are you still experiencing issues?
Last Channel Delete Not Working
On all TVs, cannot clear Last Channel, either individually or all history.
Question
Good evening user_neb28g 👋 I appreciate you stopping by our community for help, and rest assured you’re in the right place for it! If you recently signed up for a promotion that includes a prepaid card as a bonus, we above all want to make sur
$200 dollar gift card
I was told I would receive a $.200 gift card after 55 days of service, I saw it was scheduled for May 13 th I have yet to receive a gift card. After reading all the complaints on this gift card scam, I’m filing a complaint with the FCC, as well BBB and contacting all three news channels to see who e
Question
Good evening, @user_t2jf27! Congratulations on your new place! We are happy that you took us with you! We never want there to be a concern with your order and am glad the 2nd agent fixed it for you. Our customer approval program is where we have you
Salisbury infinity review.
I was a customer at the xfinity in Salisbury Maryland. I only went in to transfer my internet to another apartment but instead of doing that an employee by the name of REN added a service to my account that I did not ask for . This should not happen an I had to get another employee to help me take i
Question
Good evening @johnsev, and thank you for reaching out on our Community Forums regarding your ongoing connection issues-we truly appreciate all of the detailed information you’ve shared. I do see that you mentioned having technicians out prev
Frequent Internet Speed problems
I pay for Internet speeds of 2GB. I routinely find my speeds are less than 1MB. I have called in with this problem several times over the past couple years. Technicians come out, modems get changed, but it always ends up back and this ridiculous service. I just rebooted my modem and router. I am att
Question
$200 dollar gift card I was told I would receive a $.200 gift card after 55 days of service, I saw it was scheduled for May 13 th I have yet to receive a gift card. After reading all the complaints on this gift card scam, I’m filing a com
$200 dollar gift card
I was told I would receive a $.200 gift card after 55 days of service, I saw it was scheduled for May 13 th I have yet to receive a gift card. After reading all the complaints on this gift card scam, I’m filing a complaint with the FCC, as well BBB and contacting all three news channels to see who e
Question
$200 dollar gift card
I was told I would receive a $.200 gift card after 55 days of service, I saw it was scheduled for May 13 th I have yet to receive a gift card. After reading all the complaints on this gift card scam, I’m filing a complaint with the FCC, as well BBB and contacting all three news channels to see who e
Question
•
Customer Service

Here we go again with Xfinity dropping the ball and the customers are left behind to pick up the pieces. Tonight I want to watch the NFL Network, a channel I pay extra for the privilege to watch and is not available on the night the NFL releases thei
machado22
commented
24 minutes ago
to the conversation:
0
NFL Network
DId Xfinity drop the NFL Network or are there talks still going on?
Question