Official

Accepted

Unanswered

Advanced Filters

Search Results (9.9K)

Most Recent
Selected Most Recent

Good afternoon, @user_301123 ! I’m sorry to hear the connectivity issues have returned, especially after the recent neighborhood upgrades and the previous work performed on your line. We understand your concern about not wanting the drop replac

 to the conversation: 

0

0

Ongoing issues after neighborhood upgrade - how to get resolution?

I am experiencing ongoing connectivity problems that started/worsened after a recent neighborhood line upgrade work in my neighborhood. Previously, Xfinity replaced the drop line from the outside box to my house twice. The second time with a tech visit to inspect the outside box and a threat to swit

Question

Good morning @user_fl5msn, and thanks for reaching out to us on the Xfinity forums with your issues, I hope this message finds you well. I combined both of your posts, so we can respond to them together. I am sorry to hear about the connection issues

 to the conversation: 

0

0

Connect Error

Every other day or so.. I get an error on screen a connection error and to checking modem router.. and stated I have changed my account and I have not. My laptop was down.. had issues and had to reconnect that. Why is this keep happening?

Question

user_o5ycw9 Thanks for reaching out to us about a recent visit to one of our locations resulting in changes to the account you didn't want as information given was incorrect. We certainly don't want a loyal customer like yourself to have this kind of

 to the conversation: 

0

0

Escalation: 10/24 In-Store Plan Change Raised Bill $31.29/mo, Removed Free Peacock, Added $55 Charge (23+ Year Customer)

Hello Official Xfinity Support Team, I am reaching out to Corporate Digital Care to request an immediate review and resolution regarding an in-store account change that occurred on October 24, 2026. I have been a loyal Xfinity customer for over 23 years, and prior to this visit, I had an active cont

Question

Horrible Cx sercice

Hello, I am writing to submit a formal complaint regarding my most recent phone call with Xfinity Mobile customer service. During the call, I could hear people laughing and talking in the background, along with a significant amount of noise. The situation gave me the impression that my concerns were

Question

14

1

0

@user_63m04f​ This finally got straightened out after 4 days total. You can take this off reminders. I remain with the annoyance of so many ads and are hard to delete. I'm probably going to have to go to Premium Yahoo. I know my Comcast bill includ

 to the conversation: 

0

Comcast Migration to Yahoo has ruined my email

My folders of vital emails are mostly empty. I did each step presented for the migration and based on the alerts that everything would be "same" and listed all items would transfer - I find myself in a desperate disruption of my life. I tried a few Help I saw online - but nothing worked. I've been C

Question

Formal Complaint: Failure to Honor Promotional Rate and Provide Written Confirmation

To Xfinity Customer Service and Management, I am writing to formally complain about my recent customer service experience and to request immediate written confirmation of the promotional rate I was promised. I have been a loyal Xfinity customer for seven years, but the experience I had today was una

Question

12

1

0

Right now, the work is done on the back end by our engineers. We will keep you updated and provide assistance where and when we are able. Have you tried the workaround posted by another user just a few posts under yours? Some people are having luck w

 to the conversation: 

0

Error trying to redeem the rewards.

I'm getting this when I try to redeem my rewards "A rendering error occurred: Cannot read properties of null (reading 'fields')." I restart the app. I tried restarting the phone and still not working. Thank you.

Question

user_obj1q4 Thanks for providing the exact error message. The 552 5.2.0 Prohibited by policy response indicates the messages are being rejected by the Comcast.net mail system based on an inbound email policy rather than an issue with an individual pl

 to the conversation: 

0

0

Email sent to team members with Comcast.net addresses blocked by "policy"

Any suggestions on how to get Comcast to allow our hockey league domain to communicate with players? Every message we send to a Comcast.net account is rejected. Message blocked Your message to [deleted]@comcast.net has been blocked. See technical details below for more information. The response from

Question

Hello @user_8hfo1d, thank you for taking the time to leave a post. Sorry you weren’t given a heads-up before noticing the flags and paint markings in your yard. I completely understand wanting to know what work is taking place, how it may

 to the conversation: 

0

0

Orange flags and paint marks in my yardyy

Why are there lots of orange flags placed in my yard Aurora CO 80016??? What is exactly going on and what is the timeline? I need to mow my grass for one thing. No notices or heads up?

Question

Hey @Ancient_one , Thank you for visiting our official Xfinity Forums Community support page. We greatly appreciate you taking the time to share your experience with the Xfinity Rewards. We are aware of a known issue and it is currently being worked

 to the conversation: 

0

0

Error trying to redeem the rewards.

I'm getting this when I try to redeem my rewards "A rendering error occurred: Cannot read properties of null (reading 'fields')." I restart the app. I tried restarting the phone and still not working. Thank you.

Question

Good morning, @user_7h3798 ! I’m sorry for the frustration, especially after you agreed to make changes based on being quoted around $90 total and are now seeing a $163 bill. We’d be happy to review the new bill, the recent plan changes,

 to the conversation: 

0

0

Overly charged

I had spoke to someone live on the phone last month about how last month I was charged more than usual and it was due to a promotion ending . We than spoke more about possible cancellation due to not being able to afford the new price (110$) and she had offered different plans. I agreed to change ov

Question

Hello user_nw5boc, and thank you for coming to our community to share your recent experience. First and foremost I want to offer my condolences on the passing of your grandmother. I know how tough is to lose any loved one at all, and the last thing w

 to the conversation: 

0

0

5K bill in international charges

I went to Mexico in August to bury my grandmother. We recieved a notification action to accept global pass upon entry in Mexico which we accepted. Now we have a 5k charge for being there for about 10 days. Coming back k from that expense and having to call xfinity 3 times to be told by staff I was i

Question

Ongoing issues after neighborhood upgrade - how to get resolution?

I am experiencing ongoing connectivity problems that started/worsened after a recent neighborhood line upgrade work in my neighborhood. Previously, Xfinity replaced the drop line from the outside box to my house twice. The second time with a tech visit to inspect the outside box and a threat to swit

Question

24

2

0

user_pw48ml We understand how important having your Internet service restored is, especially with your family relying on it for school and work. We also recognize that you've made recent payments and are only requesting another six days to get caugh

 to the conversation: 

0

Service disconnect

I have been with xfinity for about five months. My bill just became two months past due on the 15 of this month. All I need is 6 extra days to make the payment. My family and I all use the service daily for school work. I understand about my returned check but I made the payment and just made anothe

Question

Formal Billing Complaint and Request for Supervisor Review – $30 Increase and Unreliable 2 Gig Internet

I am writing to formally express my dissatisfaction with my recent billing increase, the reliability of my internet service, and the customer service I received when attempting to resolve these issues. My monthly bill has increased by $30, and I would like a clear explanation of why this increase oc

Question

25

2

0

Subject: Formal Billing Dispute — October 1 and October 20 Commitments, $147.82 Payment, and $42.77 Next Bill

Subject: Formal Billing Dispute — October 1 and October 20 Commitments, $147.82 Payment, and $42.77 Next Bill I am requesting a formal billing review and escalation to a billing supervisor regarding my recent plan changes, the $147.82 collected from my account on October 20, 2026, and the billing ad

Question

32

1

0

Yeah, not fixed. Dell Inspiron 15. Tried multiple browsers, cleared cache, all that stuff recently. They really said it's fixed? I thought more recent employee replies said they're still working on it???

 to the conversation: 

0

Unable to Forward While Recording

I am unable to fast forward when watching a program that is currently recording. This feature was working prior to the update. I have a Samsung TV. The model # is QN65S9ODDFXA. I have tried deleting and reinstalling the app, as well as, hard restarting the TV. I see that others with different TV bra

Question

forum icon

New to the Community?

Start Here