Can't find what you're looking for?
Official
Accepted
Unanswered
Advanced Filters
Search Results (534.6K)
user_0krufe, We can work on this together. Please send us a direct chat message with your full name and complete service address to “Xfinity Support”. To do so, click on the chat icon located at the top right of this forums page. &
Seasonal Convenience Plan
I would like to change my return/ end date of my seasonal convenience plan.
Question
Hey, @user_x0z63v! Thanks for taking the time out of your day to reach out about seeing 2 Disney+ subscriptions. Did you sign up for the with ad service and then upgrade to ad free? You can manage your app subscriptions at our Stream Store. If you lo
Why am I paying for Disney without ads and Disney with ads
On my bill I'm paying for Disney with ads and Disney without ads am I double paying
Question
I would regret seeing you leave and would love the opportunity to review the offers currently available on the account before you make a final decision. If you’re willing to give us that opportunity, please send a Direct Message so we can secur
Billing dispute — existing customer paying $95/mo for 600 Mbps
To Xfinity Customer Care, I'm writing about my internet bill. As an existing customer, I'm being charged $95/month for 600 Mbps service. I was never properly notified that my promotional pricing was ending and my rate was changing. The only disclosure was fine print on page 3 of my bill. When I call
Question
Greetings, @user_7d4uyg! I am sorry to hear you have not been able to access the AMC+ app. We are happy to further help so you can enjoy the content again. Does it just keep showing 3 dots or what happens when you try to load the app? How are you a
AMC+ app
For two weeks now, I can not open my AMC+ app, but once I click on a film, it says it cannot load.
Question
that link does not work. the only option is to "enroll". There is. no way. to change the date to resume service. So frustrating
Seasonal Convenience Plan
I would like to change my return/ end date of my seasonal convenience plan.
Question
Hello @user_20d3dr, thanks for adding to the discussion. If you're looking for a PUK code for your Xfinity Mobile device, the PUK code is tied to the SIM card associated with your mobile line. Can you share a few more details about what you're experi
My puk code to reset my phone
I put in the wrong pin number several times and now it locked my carrier service account what is my PUK NUMBER
Question
Official Solution
Thank you again for reaching out and giving us the opportunity to review your services with you! I'm happy that we were able to find a plan that better suits your needs. If anything comes up in the future, you're more than welcome to reach out again
Need help removing TV service / switching to Internet-only
Hello, I currently have a TV and internet bundle, but I do not use the TV service at all. I am looking to completely remove the TV service from my account and move to a current standalone internet-only plan (like the 300 Mbps or 500 Mbps tier). I tried doing this online but the website forces me to
Question
Hi there, @Mitivi071! I am sorry to hear you are not having stable service as you used to. The modem that provides the hotspot may be having a service issue or it may have moved some since you are getting a difference in coverage now. We do not have
I have the $10 unlimited pass for Xfinity Wi-Fi just for the hot spots I can't get a to talk to anybody I need help
I paid for the hotspot reluctantly again this month due to spotty coverage and unstable service I need to talk to someone a human now. It won't let me sign in because I don't have an email because I'm just the $10 pass I can't call the phone number I need the signal to be strong like it was the firs
Question
Early Charge/Xfinity lying about refund
In the beginning of August, I ordered an XfinityNOW plan. 2 days later the shipping info for the router still hadn't come. I contacted an agent 3 times and they kept assuring me it would come within 24 hours. It did not. I went a week without wifi and I am a student, I NEEDED it. Then when I explain
Question
•
Billing
Credit $150
I return my equipment from my old address. A few hours later I check my email and it said that I would receive a $150 credit to my xfinity account. That was a month ago . I varnished on there chat 4x. Now they tell.me I dont have it coming. Now im behind $122 thinking the $150 credit that was told m
Question
•
Customer Service
Thanks for meeting us here in our community, @user_lsmjxv, about setting up your Yahoo email. Here: https://www.xfinity.com/support/articles/yahoo-email-migration-overview is a helpful article you can use to make sure your setup is correct. Please re
MS Outlook will not sync with new Yahoo email - PLEASE switch me back
I am attempting to update outlook on my desktop with the new settings for yahoo, and everything I have tried fails with the same results. I have tried with creating the 3rd party password as is mentioned in one of the help pages, I have tried with the password i had to create for Yahoo, and I have t
Question
Hello @bb1034, thanks for letting us know. Our engineering team is aware of this issue and is actively working on a fix. While we don't have any new updates at this time, any available updates will be shared once they become available.
Unable to Forward While Recording
I am unable to fast forward when watching a program that is currently recording. This feature was working prior to the update. I have a Samsung TV. The model # is QN65S9ODDFXA. I have tried deleting and reinstalling the app, as well as, hard restarting the TV. I see that others with different TV bra
Question
Hello @user_c496ls, and thank you for reaching out on our Xfinity Community forums! I can definitely understand how frustrating it would be to have your phone number and email already listed and still receive this message when trying to update AutoPa
Autopay
Trying to change credit card information for autopay but kept getting this message: You can't add a new payment method yet We need to verify your contact information to keep your account secure. Make sure to add your phone number and email address if you haven't already. Phone number and email alrea
Question
That's different from what I get. Unusual.
4k audio
Why is the audio on the 4K channels coming through as two channel PCM when the audio on the non-4K channel for the same program is showing as Dolby digital?
Question
Now I closed my browser to do some tasks and cook dinner, went to watch again, and I'm getting this error. It was being unwatchable again so I thought "I'll just delete it and fast forward to the 2nd quarter if that works" and it won't even let me de
DVR Doesn't Allow Rewind or Fast Forward
I DVR'd Monday Night Football and the meter that shows how far into the game we are is all the way to the right with no option to rewind or fast forward. It was doing this last week, too, and I assumed ya'll might notice and fix it. I'm on a Windows 11 laptop fully updated with the Windows updates.
Question
Netflix plans
I was paying for Netflix standard with ads and at one point xfinity gave me an upgrade to standard, no ads at the same cost as standard. About 2 months ago, I received a notice on my TV that i could get premium for an additional $7. However, when the bill came I was actually being charged an additio
Question
•
Xfinity Stream Website

We appreciate you taking the time to connect with us here in our Xfinity Forums about your billing concerns, @user_hdnrgb. We can see you've had a frustrating experience. No worries, we can assist you with the billing. Are you set up as a Manager on
XfinityLinda
commented
14 hours ago
to the conversation:
0
0
Incorrect charges after seasonal hold and cancellation
I'm hoping someone from Xfinity can review the final bill on my elderly mother's account. I am an authorized representative for her. On August 6, I called Xfinity intending to cancel her service because she had moved out of her apartment. The representative suggested placing the account on a seasona
Question