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Thursday, November 28th, 2024 8:57 PM

They won't let me cancel the service

They have tried to scam me. I have put ways to cancel on the website. I only speak in Spanish but they don't help me. I got a supposed agent. I was asking me to dictate the code of my Xfinity account and it turns out that when I accessed they had changed the password to my account and I had to reset it again. I want to cancel, the Chat doesn't let me talk to agents. They say there is none available. I've been trying to cancel for about 3 days and nothing, someone to help me

Gold Problem Solver

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7.9K Messages

2 months ago

Is there an Xfinity store nearby? Face-to-face may be best.

Expert

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108.3K Messages

2 months ago

The concern is not "E-mail" help related......... Topic moved here to the proper help section, and for greater exposure to Comcast corporate employees (The Digital Care Team) for assistance.  

Official Employee

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1.5K Messages

2 months ago

Muy buena tarde y gracias por comunicarse con nosotros. Lamentamos su experiencia y con gusto le podemos ayudar. También contamos con un gran equipo que puede ayudar mas en detalle si sospecha que su cuenta esta comprometida. 

 

Le podemos ayudar con el estado de su cuenta. Le pedimos que nos envíe un mensaje directo con su nombre y dirección por favor. 

 

• Asegúrece de haber iniciado sesión aquí en el Foro de Xfinity. Haga clic en "Iniciar sesión" si es necesario 
• Haga clic en el ícono "Mensaje directo" (ícono de chat cuadrado en la esquina superior derecha de la pantalla al lado del ícono de campana) 
• Haga clic en el icono "Mensaje nuevo" (lápiz y papel) 
• Escribe "Xfinity Support" en la línea "Para:" y selecciona "Xfinity Support" en la lista desplegable que aparece. El gráfico "Xfinity Support" reemplaza la línea "Para:" 
• Escriba su mensaje en el área de texto cerca de la parte inferior de la ventana 
• Presione Enter para enviarlo

 

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